Tieto webové stránky využívajú súbory cookies za účelom skvalitnenia poskytovaných služieb. Používaním týchto stránok súhlasíte s využívaním cookies.
Zatvoriť

Layout image

« späť

Prečo je zlá kvalita zvuku (echo, prerušovanie)?

Ak môžete telefonovať, ale kvalita zvuku nie je dobrá pre Vás a/alebo pre druhú stranu ktorej voláte (napr. echo, prerušovania, časová odozva,...) je to najpravdepodobnejšie chyba kvality širokopásmového internetového pripojenia .
Keďže technológia peoplefone využíva hlas cez internet (VoIP), používame internet ako prenosové médium a sme teda plne závislý na kvalite pripojenia.

Hlavnou príčinou , ktorá má dopad na kvalitu zvuku je rýchlosť pripojenia a/alebo smerovanie (tzv. routing) internetového pripojenia pri uploade. Aby ste si odtestovali kvalitu internetového pripojenia, skúste nasledovný test:

1. Spustite test pripojenia na www.speedtest.net a získate približnú informáciu o priepustnosti internetového pripojenia (efektívnu rýchlosť v Kbit/s v upload).
2. Na presnejšie odtestovanie "routingu", kliknite na Vašom počítači START, 
RUN
cmd
ping -t app1.peoplefone.ch

Hodnoty z merania by mali byť pod 30ms (niektoré hodnoty však môžu byť vyššie).
Support
Credit Cards
Media Markt Colt 3CX Fritz!
Saturn Verizon Acrobits Gigaset
Steg Belgacom Global IP Grandstream
Alltron Cablecom Patton
Interdiscount Astra
Migros Eletronics
© 2009-2021 peoplefone Slovakia